sábado, 24 de noviembre de 2012

Soccer Napok


 Manuel volt elmerült a játékban, amikor Mary hazajött. Atletico egyenlített egy, de kezdett meginogni, Mary elhagyta a zsákokat az étkező asztal, míg Manuel harapdálta a körmeit.
- Manuel, beszélnünk kell
- Mondd, bébi, mondta Manuel homályos légi látványosság, hanem nincs.
- Manuel, egy ideje látom, hogy valami baj van a kapcsolatunk, én észre mindig hiányzik ...
Manuel nem volt jelen, a hatás, a kommentátor kiáltotta az utolsó szett a mérkőzés:
- A játékvezető közel kilenc fehér és szóban figyelmeztette, miután szimulálja a bukás, de most nem vesz kártya ...
- Manuel! Te nem figyelsz!
- Ez, ha cariiiiño, hallom ...
- A játék újraindítása, a bemondó tartotta a látogatók vissza a csetepatéba ...
- Manuel, azt hiszem, te nem érdekel engem, és elegem van ebből, nem is nézz rám, ne válaszolj nekem, amikor beszélek ...
- Én hallgattam, cari - Manuel felelte szórakozottan, miközben követte a fejlődését a párt.
- Attól tartunk, hogy ha a sportoló folytatódik ez a hozzáállás az apátia fogja veszíteni mi volt korábban a szezon szerzett-szónokolt a TV-és minden bizonnyal ez a csapat nem az a sok öröm, de nem előre események, a játék 90 percig tart, és még ugrani a meglepetéstől.
- Én Figyelmeztetlek, mondta Mária csípőre tett kézzel, mások odakint ... ha mások érdekel engem, és ... vagy változtassa meg a hozzáállását, vagy én ...
- Hiányzik, a fenébe is! Kiáltotta Manuel-Ez olyan hiba, mint a katedrális!
Mary állt a tévé előtt.
- Nem bírom tovább! Azt akartam, hogy azt mondta, másképp, de látom, hogy még mindig buta és érzéketlen, és ...
- Vegye le a közeg, nem látok!
- Ezek képező akadály a kiadás a bűncselekmény, a fonat megrendelések késik egy méterrel mondta a hang mögött Mary-Ez a sportos lehetőséget, hogy kiegyenesedik a meccs, a játékvezető már fütyült közvetlen szabadrúgás elvesztése után a függőleges athletic front, a siker vagy kudarc az aukció függhet a jövőben nyugalmát ezt a csapatot.
- De azt akarom el! Ha én vagyok hallgatni.
- Ha Manuel, persze fogom az útból ", mondta sóhajtva, hangsúlyozva a szavakat, elfordult, és elkezdett kotorászni a zsákokat, amit hozott.
- Nem sikerült! Üvöltötte a kommentátor-Milyen lehetőséget vereség, most a dolgok nagyon felfelé ...
- Tudod ... "habozott, beszél vissza Manuel, visszatértem látni Luis ... két vagy három alkalommal ... Találkoztam vele három hónappal ezelőtt, és ... de nem hiszem, hogy ... Csak ettek együtt, beszélgettünk ...
- Ha szeretsz ...
- Nem tudom ... jól éreztem magam vele ... él ... ahelyett, hogy ... Úgy érzem, egyedül
- Nem, fasz, egy hiányzik!
- Figyelsz? Megkért, hogy együtt élni vele, és elegem van, én vagyok ...
- Büntetés! Kiáltotta a bemondó büntetés ellen Atletico. Ők dobni a játékot, most nincs megoldás.
- Mi hiányzott, a másik fél, aki lop Manuel mondta hangosan
- Figyelj, én megyek Luis most. Kapsz holmimat, és van étel a zsákok néhány napra ... amikor befejezem a játékot, nem leszek, hallod?
- Ez, ha a baba - Manuel megette körmök, miközben a lejátszó vett egy futó kezdő elindítására.
- Goal! A vendég csapat gólt szinte nincs idő felderítésére, szervez a verekedés, mert a látogatók nem akarja dobni a labdát, és az atlétikai elvesztette idegeit. A játékvezető veszi a piros lapot Atletico hét, akkor visszavonulni a zuhanyzóba, amikor alig van ideje ... és valóban, a játékvezető lefújja a ...
Manuel ült, a fejét, és átkozta a csapat és a játékvezető és az anya, aki szülte őket. Mary hirtelen eszébe jutott.
- Mary, mit akarsz mondani? Amint hozol nekem egy sört, ha te vagy a konyhában? Mary? Ott van 


@Pacoespada1

No hay comentarios:

Publicar un comentario